Rabu, 24 Ogos 2011

Permulaan Penulisan

Alhamdulilah ketika hati dalam kekeliruan memilih arah tujuan kehidupan, Allah menetapkan saya untuk memilih secara paksa rela untuk berada di sebuah institusi yang saya kira cukup baik dalam proses penghijrahan dalam kehidupan dan pengajian.

Tawaran ke timur tengah saya abaikan demi memenuhi kehendak ibuku tersayang. walaupun hati berat untuk mengambil keputusan ini. namun saya yakin dan percaya, kehendak seorang ibu yang sudah meniti usia tua lebih penting daripada kehidupan saya. Saya mengikuti kehendaknya dan akan membawa segulung ilmu untuk diri saya dan ibu.

Institut Pendidikan Guru Kampus Pendidikan Islam

Tempat baru bagi saya meneruskan jihad ilmu. Pemilihan Perkhususan Bahasa Arab Pendidikan Rendah  kerana mahu untuk meneruskan pengajian bahasa arab, bahasa syurga..

Ini merupakan penulisan pertama diri saya di tempat baru dan blog yang baru. blog Keringat Shabab dan Kalam Tasbih saya off kan kerana sebab-sebab tertentu.

Saya kekalkan nama Syabab sebagai trade mark untuk penulisan saya. pemilihan syabab adalah kerana syabab selalu dikaitkan dengan emosi yang segar dan aktif. selain itu ingin mempamerkan segala penulisan dalam blog ini boleh dijadikan bahan bacaan umum yang segar. insyaAllah.

entry sseterusnya akan menyusul selepas ini...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan