Khamis, 20 Oktober 2011

Malam Simfoni Kasih, Untaian Mahabbah

Setinggi kesyukuran dipanjatkan kepada Allah pentadbir seluruh alam. Diizinkan olehNya menyempurnakan majlis makan malam Batch Sem Satu PPISMP Ambilan Jun 2011.

Majlis Makan Malam ini diberi nama Malam Simfoni Kasih Untaian Mahabbah yang bertemakan Sedetik Bersama, Seabad terasa.. Nama pun dah gempak. Ini semua kerja sahabat-sahabat saya yang saya fikir cukup hebat. Terutama Pimpinan Batch Sem satu..

Majlis ini dirasmikan oleh Timbalan Pengarah IPG Kampus Pendidikan Islam, Tuan Haji Anwar bin Ahmad. Pada ucapan perasmian beliau, setinggi tahniah diucapkan kepada kami sem satu kerana berjaya mengadakan majlis makan malam ini yang dikira amat besar kerana melibatkan semua pelajar batch yang bilangan sekitar 250 orang pelajar. 

Tuan Timbalan berkata, ini merupakan kali pertama dalam sejarah IPG Kampus Pendidikan Islam, satu batch dapat menganjurkan majlis makan malam yang melibatkan semua pelajar batch di tempat luar, terutama restoran yang agak mewah. Pujian yang membina semangat kami. Sesungguhnya usaha kami tidak dipandang enteng oleh pihak pentadbiran. Meraka menyokong segala usaha kami. Fuh lega hati ini. Sejuk telinga mendengarnya..


Ini juga satu petanda baik bahawa pihak pentadbiran IPG menaruh kepercayaan kepada kami pelajar sem satu. Oleh itu menjadi satu amanah kepada kami untuk menjaga kepercayaan pihak pentadbiran kepada kami. Prestasi perlu ditingkatkan demi mencapai matlamat yang selama ini didambakan oleh semua.

Saya juga ingin mengucapkan tahniah kepada semua komiti yang bertungkus lumus dalam menjayakan majlis ini. Segala penat dan lelah kalian akan dipandang oleh Allah. InsyaAllah.. Tidak lupa juga kepada semua sahabat-sahabat Semesta satu PPISMP Ambilan Jun 2011 yang sudi hadir pada majlis ini, demi memeriahkan lagi majlis ini serta menyokong segala usaha Ahli Jawatankuasa Batch sesi ini. Semoga Allah memberkati segala usaha dan tingkah laku kita.. Ameen...

P/s : Kepada pimpinan Batch Semesta Dua nanti, buat yang lebih baik daripada ini.. hehe

3 ulasan:

  1. hahaha.....insyaAllah...nk jadikn enta sebagai role model...
    tahniah jgk kerana berjasa... =)

    BalasPadam
  2. jangan jadikan ana sebagai role model, jadikan semua ajk batch sebagai role model. mereka the best. ana hanya sebahagian kecil dari mereka sahaja....

    ustazah farah hana lah penganti kami.

    BalasPadam
  3. Allhahuakhbar ya akhi,,,ana xlayak lg digelar ustazah..bnyk yg nk kena ditopupkn ilmu ni n perbaiki kelemahan diri...syukran a'la kulli hal =)

    BalasPadam