Isnin, 17 Oktober 2011

Musafir Rindu...



Alhamdulillah saya selamat sampai ke IPG selepas bermusafir ke Kelantan.

Cuti hujung minggu ini saya manfaatkan untuk pulang ke rumah demi menziarahi ibu saya di kampung. Terasa amat rindu kepada ibu tersayang. memandangkan saya sudah lama tidak pulang ke rumah. Pangilan dari kampung yang mengkhabarkan ibu saya kurang sihat mendesak saya untuk pulang ke kampung.

Hati terasa sebak bila melihat keadaan ibu yang tidak bermaya. Ibu saya mengalami penyakit darah tinggi dan asma. Sudah lama penyakit itu dihidapi oleh ibu saya. Cuma seminggu lepas, ibu terlalu penat menolong kakak saya menjaga kedai butiknya di Kuala Besut.

Saya menasihati ibu agar banyak berehat dan tidak melakukan kerja-kerja berat. Semoga Allah memberi kesihatan kepada ibu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan