Selasa, 30 Ogos 2011

Hari Raya... 1432H


" Selamat Hari Raya Ma, wea mintak ampun dan maaf atas segala dosa dan kesalahan wea pada ma!!"
" Halalkan segala makan minum wea, doakan kejayaan wea."
" Ma dah maafkan wea, Ma dah halalkan semua,"

Hampir setiap tahun ucapan ni diucapkan pada pagi raya. sesungguhnya untuk menjadi seorang anak yang soleh bukan semudah dibicara. perhatian yang penuh perlu dutamakan kepada ibu. Lebih-lebih lagi saya seorang anak tunggal lelaki dalam keluarga ini. Pemergian ayah tersyang hampir 13 tahun dahulu metaklifkan pemimpin keluarga kepada saya. Saya sebagai wali dalam keluarga ini. Maafkan saya wahai Kakak-kakak dan ibu tersayang sekiranya saya tidak menjadi seorang anak dan adik yang soleh..


Ampunkan segala dosa dan kesalahan saya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan